LA ALEGRIA DE SANT MARTÍ

EL PROPER DIVENDRES 5 d´OCTUBRE EL DR: GUTIÉRREZ ENS PARLARÀ DE:

DOLOR I APARELL LOCOMOTOR

NO HI FALTEU A L´ALEGRIA D´AQUEST PROPER DIVENDRES

Próximo viernes 5 de octubre, en LA ALEGRIA DE SANT MARTÍ, contaremos con la presencia del Dr. Gutiérrez. Nos hablará de

DOLOR Y APARATO LOCOMOTOR

NO FALTÉIS! US HI ESPEREM!

PRIMERA TROBADA DEL CURS/PRIMER ENCUENTRO DEL CURSO

El dia 14 de setembre vem començar de nou les trobades per a gent gran del poble amb els voluntaris de Càritas. Aquest cop vem tenir la visita d´un mac que, amb el seu toc de magia, posava en marxa el nou curs d´aquest gran projecte.

El día 14 de setiembre se reiniciaron los encuentros para gente mayor de nuestro pueblo con la ayuda de los voluntarios de Cáritas. Esta vez, la visita de un mago puso el toque de magia para reemprender la marcha, en este nuevo curso, de este gran proyecto.

El próximo viernes 14 de setiembre retomamos los encuentros para GENTE MAYOR,

LA ALEGRÍA DE SANT MARTÍ”, en el centro parroquial de 17.00 a 19.00 h.

El proper divendres 14 de setembre ens tornarem a trobar, en els encontres per a GENT GRAN,

LA ALEGRIA DE SANT MARTÍ”, en el centre parroquial de 17.00 a 19.00 h.