JORNADES TRANSMET 2018

Transmet! 2018

Imágenes de la jornada formativa “TRANSMET” en la diócesis de Terrassa. “Sant Martí” estuvo presente:

Mons. Jose Ángel Saiz Meneses en la presentación del Plan Pastoral Diocesano 2018-2023

El encuentro ha tenido lugar en el Centro Borja de Sant Cugat. Un grupo de voluntarios de nuestra parroquia ha participado de la jornada, en la que el Sr. obispo de Cartagena ha instado a los asistentes a ser TESTIGOS DEL AMOR DE CRISTO en nuestras comunidades parroquiales: caminar en la comunión, edificar en la unidad, confesar a Jesucristo, muerto y resucitado. Charla formativa en la que se ha puesto de relieve el papel esencial de laico en la vida de la Iglesia.

Jóvenes de la diócesis en el coloquio de la tarde

LA PASTORAL VOCACIONAL I JUVENIL PER LA NOVA EVANGELITZACIÓ

27 i 28 d´octubre de 2018 al Centre Borja de Sant Cugat

NOVETAT I ACTUALITAT DE LA FE

Entre els dies 27 i 28 d´octubre celebrarem les VII Jornades Transmet, una oferta consolidada de formació adreçada a tota la diòcesi, a preveres, diaques, religiosos i laics, membres de comunitats parroquials i institucions presents a la diòcesi.

HORARI DE LES JORNADES

Dissabte, 27 d´octubre

10.30 h. Acollida

11.00 h. INAUGURACIÓ DE LES JORNADES

A càrrec de l´Excm. i Rvdm. Sr. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa i de l´Excm. i Rvdm. Sr. Salvador Cristau Coll, Bisbe Auxiliar.

Conferència marc: LA PASTORAL VOCACIONAL I JUVENIL

A càrrec de l´Excm. i Rvdm. Sr. José Manuel Lorca Planes, Bisbe de Cartagena, membre de la Comissió Episcopal de Mitjans de Comunicació Social a la CEE i antic membre de la Comissió Episcopal de Seminaris i Universitats.

Col-loqui

13.00 h.-14.00 h. PRESENTACIÓ DEL NOU PLA PASTORAL DIOCESÀ

14.00 h. Dinar

16.00-18.00 h. PARLEM DE:

PASTORAL VOCACIONAL

PASTORAL DE JOVENTUT

VIDA CONSAGRADA

Amb la col-laboració de la Hna. Glenda

Diumenge, 28 d´octubre

A la plaça vella de Terrassa

10.30 h. PROTAGONISTES: ELS INFANTS. “Eduquem per al futur”

(Activitats per infants i adolescents de 6 a 16 anys)

12.00 h. Catedral de Terrassa

Eucaristia presidida per l´Excm. i Rvdm. Sr. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa

CLAUSURA DE LES VII JORNADES TRANSMET

S´ORGANITZARÀ SORTIDA AMB AUTOCAR DES DEL CARRER SANTA MARCEL-LINA PER PARTICIPAR A LES JORNADES.

US ANIREM INFORMANT.